måndag 8 februari 2010

Måndag ,

oj, idag har det hänt mycket och dagen är än inte slut. Började dagen med intervju på Advertising Space i Linköping för en praktikplats. Mötet kändes bra, nu återstår det att vänta på svar. Jag förväntar mig verkligen ingenting eftersom jag konkurrerar med två andra väldigt bra tjejer. Men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag får platsen, jag vill ha den! :)

Åkte och handlade när jag kom tillbaka till Norrköping. Funderar förövrigt på att skaffa ett ICA PLUS-konto. Det lät väldigt bra men vi fårse. När jag hade handlat klart åkte jag och hämtade Björn på jobbet.

Snart kommer Jessica hit så ska vi plugga.




Jag vill bara tipsa om en väldigt fin herrtröja som Björn köpte i helgen, väldigt snygg! 999 kr på Levis, ett tips ;)

Ha det gott ,
/A

Inga kommentarer: