torsdag 25 februari 2010

Tentatorsdag ,


Idag fick vi ta bilen till Linköping, så skönt. Tog med mig Cerstin och Martin på köpet också :) Jessica min syster och hennes kompis skulle gå på stan så då föreslog jag att de kunde gå i Linköping så vi kunde ta pappas bil :) Vi hade tenta idag, inport/exportteknik. Jag vet inte riktigt hur det gick. Det kändes bra när jag gjorde det. Dock när man pratar med kompisarna efter så vet jag inte riktigt. Väntar spänt på resultatet nu..

Jag, Jessica och Charlotte har precis ätit våfflor. Jag skulle kunna rulla fram nu och jag åt verkligen inte många, fyra stycken. Men man får bara en klump i magen av våfflor och så kommer jag va hungrig inom kort..

Nu tänkte jag plugga lite medan tjejerna är inne i stan och sen ikväll blir det ett stationspass i 75 minuter på Friskis. Det ser jag fram emot!!

Take care
/A

Inga kommentarer: