fredag 12 februari 2010

Fredag ,

Äntligen är denna skolvecka slut. Den har varit extremt lång men jag tror att jag har snappat upp en del kunskaper på vägen. Det blev ingenting med praktikplatsen som jag var på intervju för i måndags, skit också! Men nu ska jag inte hänga läpp för det. Jag gör som Mattias sa: "Det är nu vinnarskallen kommer fram när man fått ett nej" Nu jävlar! Jag ska ringa till ett företag på tisdag som inte hade tid att prata idag.

Ikväll var jag och Björn på Revy Garvsyra. haha, det var inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag trodde att jag hade bokat Stand up. Visst det var ju komedi, men aja, skitsamma, det var lite kul. Vi orkade dock inte stanna hela föreställningen. Istället gick vi hem och tvättade, en fredagskväll, kul! Däremot fick jag ett uppfriskande samtal av min kära vän <3

B åker till Ängelholm på söndag och jag flyger till London för att sedan ta mig vidare till Nottingham. Vi åker hela familjen. Trots att Christian har flyttat hem så ska han spela en hockeymatch på måndag som vi ska åka med och se. Hockyfamiljen är i farten. Under tiden är Lina gullig och tar hand om Wilma :) Vi kommer hem på tisdagkväll igen.

Nej nu ska jag göra B sällskap i soffan. Imorgon ska jag träffa Lina, längtar <3

1 kommentar:

Malin sa...

Hälsa Liv-linan <3