tisdag 16 februari 2010

Back in Sweden ,



Nu är jag hemma igen. Jag, tillsammans med min familj har varit i England, Nottingham i ett par dagar. Christian min storebror som ni vet har bott där under hela hösten och pluggat och samtidigt spelat hockey. Det var därför vi var där nu. De hade en match som de har varje år där de två universiteten möter varandra. Tyvärr så gick det inte hela vägen. Christian som alltid spelar med samma femma fick inte det denna match (fråga in varför)(de brukar i snitt göra 5 poäng/match tillsammans). Han fick han spela med folk han aldrig spelat med vilket resulterade i att Christian bara gjorde en poäng, dock en väldigt snygg :)

Annars har vi ätit gott, eller ja gott, England är ju kanske inte så kända för god mat. Men det har varit gott ändå :) Vi åt på en väldigt häftig restaurang igår. De hade gjort om en gammal kyrka till en restaurang. Det var nog den finaste restaurang jag varit på i mitt liv ^^,

Sen köpte jag en väldigt väldigt fin klänning också, längtar tills jag får använda den :D


Nu måste jag nog sova för imorgon ska jag till skolan och måste åka med pappa tidigt till Norrköping, puhh :( Godnatt

/A

Inga kommentarer: