måndag 1 februari 2010

Mina kära vänner ,


Längtar tills jag får krama om er på torsdag, Lina & Malin. Men innan dess så har jag ganska mycket att göra. Eller ja, det visar sig väl. Jag har tenta i ekonomi på onsdag. Det känns ganska bra nu faktiskt. Repeterade lite saker nu ikväll och så ska jag och pappa gå igenom de sista grejerna imorgon. Vi skulle ha gjort det idag egentligen men jag fastnade lite extra länge hos mamma. Vi hade så mycket att prata om. Jag har inte varit hemme sen i jul, en evighet sen. Har saknat mamma. Men vi ses på onsdag igen :)

Nu tänkte jag packa ihop mina saker och släcka lampan. Imorgon rullar bilen från Pärongången 9 nångång mellan 6.30-6.45. Vi åker tidigare och tidigare för varje gång jag är hemma känns det som. Fy fan va tidigt!

Jag vill bara säga en sak till. Ska låna en klänning av syrran på lördag till festen vi ska ha hemma. B och M fyller år. Bra att ha en syster ibland, nackdelen är ju att hon vill låna nåt av mig nu. Men då slipper jag ju iaf köpa nåt nytt denna vecka. För det kommer jag aldrig hinna....

jaja, godnatt
/A