söndag 21 februari 2010

En helg i huvudstaden

Jag och Björn har spenderat helgen i Sthlm tillsammans med underbara vänner. Jag, Björn och Amanda tog bussen på morgonen och så kom LivLinan lite senare :) Vi hann träffa Karin och Jonas en stund som senare skulle bege sig till Nykvarn. Efter att vi hade shoppat ihjäl oss gick vi tillbaka till lägenheten som vi fått låna av Amandas mormor. Btw, vilken lägenhet! Malin kom sen efter att hon slutat jobbet. Ingen var då speciellt sugen på att laga mat så vi gick ner till Kungshallen och köpte med oss mat, de har verkligen allt! Gott var det också. Sen drack vi lite vin och hade supermysigt. Så glad att jag har så underbara vänner och pojkvän <3


Jag tror inte att vi kom i säng för än strax efter två, klockan går fort när man har trevligt. Men då var vi bra trötta också.. Lina åkte hem skapligt och efter det gick jag och B och åt lunch och inväntade bion som vi skulle se på eftermiddagen. Avatar 3D, ganska bra faktiskt. Det tog ett tag innan jag kom in i den och jag höll verkligen på att somna. Kunde dock inte det för att B satt och puttade på mig lite då och då, haha.

Nu är vi hemma, vi måste ses snart igen mina vänner <3
Godnatt
/A

1 kommentar:

Malin sa...

Mysigt de var i lördags. Vi ses snart igen <3