fredag 19 februari 2010

Äntligen helg ,


Idag tog vi helg lite tidigare än planerat i skolan. Vi skulle ha slutat kl 16:00 men vi fick gå redan 13:30, toppen! Tåget var dock lite krångliga idag (som vanligt) så vi fick vänta en stund på att det skulle komma. Men vi var ett roligt gäng med många konstiga diskussioner så tiden gick ganska fort ändå ;P

När jag äntligen kom hem började jag förbereda middagen, fläskfilé med potatis i ugn och dragonsås. Så gott! Idag var det kul att laga mat eftersom jag skulle få äta den tillsammans med min älskade B som kom hem idag från Ängelholm. Jag har saknat dig så! Nu har jag packat klart inför helgen som ska spenderas i Sthlm med underbara vänner och sambo <3

Nu ska vi krypa ner i soffan och kolla på OS, Sverige-Vitryssland.
Trevlig helg på er ,

Puss
/A

Inga kommentarer: