fredag 26 februari 2010

Fredag och helg ,

Idag gick vi bara i skolan till kl 12 vilket var väldigt skönt. Iof var jag ändå inte hemma för än efter 14 för att vi var tvugna att ta en buss som skulle stanna i Linghem och Kimstad och det tar tid. Kom på nu när jag kom hem att jag skulle lämna in min kamera. Den är lite konstig. När man har lagt in korten på datorn kan man inte se vissa kort i kameran. Nån som vet vad som kan va fel? Istället så gick jag på stan en stund med Jessica. Jag hittade en vindjacka från Everest som Christian ska köpa till mig. Han har ju 20 % rabatt på Stadium :) Sen hittade jag min favorittröja som var slut på MQ när jag ville ha den. En rosa PEAK med luva och dragkedja, otroligt skön! Den hängde på REAN och det fanns en kvar och i min storlek också. Så glag! ^^,


Det syns ganska dåligt, men här är den :)


Ikväll blir det köttfärslimpa till middag. Jag är så hungrig nu! Trevlig kväll på er mina vänner.

Ps , köttfärslimpan blev en succe :)

Puss /A

2 kommentarer:

Malin sa...

Så himla fin och skön =)

Alexandra Karlsson sa...

Jaa, jag älskar den! Nu längtar jag tills jag får min rosa jacka :)