söndag 31 maj 2009

Söndag...

...sista dagen på helgen och idag har jag jobbat på ICA Maxi i Norrköping. Dagen har gått fort. Skönt och lättförtjänta pengar, 14-22:30. Innan jag började jobba låg jag och Björn och i parken och jobbade på brännan :)

Fredag-lördag spenderade jag i Nyköping och jobbade båda dagarna. Eftersom jag var i Norpan idag passade vi även på att "fira" morsdag i fredags med mamma. Hon fick paket och så fikade vi och gick promenad. En mys-fredag med andra ord.


Nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Klockan är 23:30. Det blir sena dagar när man stänger på Maxi, sena öppetider. Imorgon blir det frukost-promenad-handla-sola-åka till Nypan och träffa MALIN :) Äntligen hemma i Sverige :) Synd att inte du också är här Lina. Men snart kommer du också med, saknar dig!! <3

Godnatt alla vänner.
/Alex

Inga kommentarer: