onsdag 27 maj 2009

Freebra


Jag är så nöjd med mitt köp som jag gjorde idag när jag var inne en sväng till stan. Egentligen skulle jag bara gå in för att försöka hitta en morsdagpresent till mamma, vilket jag också gjorde. Men sen såg jag i ett reklamfält på Facebook att det fanns att beställa en "freebra", "strapless bra" som alla känisar tyckte var så bra. Det skulle gå på 449 kr med frakt. Jag var nära på att beställa men sen tänkte jag. Kan ju alltid kolla i stan först. Jag gick förbi Twillfit och där fanns de för 299 kr, perfekt. Jag tog en sån. Dock inte testat än men de ska tydligen vara väldigt bra.

Väldigt smidig att använda om man inte vill ha några band som syns eller bar rygg. Man ser bara till att tvätta ordentligt på brösten och på silikonbröstet som kommer de sitta perfekt. Är det inte bra? :) Köp det du också! Ett tips!

2 kommentarer:

Malin sa...

Prova du först, sen vill jag höra resultatet. Så tar vi en tur till drottningsgatan när jag kommer till Norrpan på tisdag :) Inte långt kvar nu, Längtar!! Puss

Alexandra Karlsson sa...

Den var hur bra som helst! Du borde köpa en du också. Absolut ingen man använder varje dag. Men smidig till fest och liknande när man har klänning och sånt :)