lördag 9 maj 2009

Hej

Hej mina vänner. Gud det känns som det var evigheter sen vi hördes av. Vi har varit uta internet i en vecka nu så jag har inte allt hängt med i Svängarna om vad som har hänt och inte. Mår ni bra? :)

Jag kan berätta lite vad som har hänt här hos mig iaf:
Onsdag. Var på ICA Maxi på introduktion där Kickan som hon heter pratade om vad som gäller där och så vidare. Var där mellan 10-12 och sen fick vi gå hem. Lagom arbetsdag tycker jag ^^,

Torsdag. Första arbetsdagen. Vi började 07:00 och jobbade till 14:00. Allt gick väldigt bra! Eftersom jag jobbat på ICA tidigare (eller gör fortfarande också i Nyköping) så kan jag systemet de arbetar med, vilket är väldigt skönt. Där har jag ett försprång. Det är bara alla dessa PLU-nummer man ska prenta in i huvudet, men det kommer.

Fredag. Ännu en arbetsdag, 16-20.15. Idag har allt flytit på väldigt bra. Jag tyckte inte ens att jag behövde någon som stod bakom mig, kändes lite larvigt för jag klarade allting själv och de märkte tjejen som jag var med på kvällen. Så hon tog en egen kassa så fick jag klara mig själv :)

...sen cyklade jag hem i spöregn och såg klart på hockeyn med Björn. Det känns skönt att det är två tjejer till som är i min ålder som också börjat på ICA nu. Riktigt trevliga tjejer :)


Mina vänner. Glöm inte att uppdatera bloggen, I´m reading it. Nu ska jag snart iväg och träna mitt morgonpass och ikväll kommer Christian hit, då blir det Palace.

Ha en trevlig lördag! Bilder på lägenheten kommer.
Puss /Alex

Inga kommentarer: