söndag 3 maj 2009

Nästan klart .

Ja det låter helt otroligt, men sant. I helgen var våra föräldrar hemma hos oss och hjälpte till. Jag och pappa var och hämtade soffa och köksmöbler som nu står på plats (Dock är det en stol utav sex som ska reklameras men det fixar jag på tisdag.) Jag och Björn var även på IKEA i Linköping idag och shoppade loss. Vi köpte en spegel som vi var lite oroliga över att den inte skulle gå in i bilen för den är två meter hög och en meter bred (väldigt stor och fin) men det gick. Resultatet blev dock att jag satt så långt fram som det gick i bilen med knäna precis under ratten. Men hem kom vi och spegeln sitter uppe och pryder vardagsrummet :) Det var värt det!

Det ända som är kvar med lägenheten är det som vi ska beställa på EM på tisdag och det är: soffbord, två hyllor och en matta. Sen kommer vi nog köpa en ny tv inom en snar framtid. Sen är ni välkomna att komma och hälsa på.

Nu är jag i Nyköping. Kom hit för ca en timme sen. Klockan är 22:29 och jag ska snart gå och lägga mig, är helt slut. Dagen har inte varit såå himla lång men den har varit intensiv.

Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi snart igen. Jag ska fixa internet imorgon till lägenheten så jag hoppas att det går fort. max en veckas leveranstid och sen är det igång. Men jag kanske hinner skriva lite imorgon också.
Natti natti

Inga kommentarer: