lördag 23 maj 2009

Kollar läget

Nu har jag och Björn precis ätit en god middag och pratat framtiden. Jag var nämligen förbi Mediamarket för att kolla på en ny tv och säng"någonting" och kollade på ny säng. Det måste vi köpa inom en snar framtid. Jag tycker nog att det ligger högst på listan än tv, även fast jag vill ha det väldigt snart också. Men vi har nu en 120 ca säng och det är trångt. Det gick bra när sängen stod mot väggen men nu står den mitt i rummet. Men vi får se när det blir av, det är ju inte jättebilligt med en ny. Den jag kollade på idag skulle gå på 10 000 för bara madrasserna (2*90 cm) och sen kostar en sängstomme på IKEA ca 1500-2000 kr. Men å andra sidan kanske man kan komma undan billigare också på madrasserna, eller vad tror ni? Jag vill ju ha en ordentlig säng också. Köper man en ordentlig säng kanske man kan ha den 5-10 år, vad vet jag?

Ja ni, vad tycker ni? Vi ska nog kolla på Jysk och så också, jämföra priserna lite...

Jag ska åka till Nyköping snart. Jag, pappa och Jessica ska åka till V-ås imorgon och hälsa på Chrsitian. Han vill ha sina golfklubbor så de ska vi ta med.

Bye.

Inga kommentarer: