fredag 1 maj 2009

Ny bostad .

Nu har vi äntligen flyttat in! Hittils har vi sovit där en natt, dock utan el, haha! Inga komentarer på det men den kommer på måndag :) Det är mysigt med levande ljus också, hehe.

Inatt sover jag och Björn hos pappa, vi har precis grillat, så gott så. Vi är här nu för tidigt imorgonbitti åker jag och pappa till Sthlm och hämtar vår soffa. Efter det åker vi raka vägen till Norrköping och lastar in den och sen åker vi och hämtar köksmöblerna. Det kommer bli sååååå fint :) Björns föräldrar har med sig lite lampor, gardiner och småplock också. Sen åker jag och Björn till IKEA på söndag (lånat mammas bil) och handlar det sista som behövs. Sen är vi fördiginredda. Eller ja, nästan. Vi ska beställa lite grejer på EM också men det gör vi kanske också på söndag.

Sen mina vänner får ni komma och hälsa på mig :) Jag saknar er! Jessica får en ny säng imorgon så då får jag två madrasser därifrån som vi kan ha för sovgäster :)

Fortsätt blogga mina vänner så hörs vi snart igen. Jag är utan internet ett tag till. Ska försöka fixa det på måndag så hoppas jag att det inte tar så lång tid innan vi har det.


Ha en trevlig kväll.
/Alexandra

3 kommentarer:

Malin sa...

Va kul att ni äntligen fått flytta in nu :) Jag är övertygad om att den kommer att vara tipptopp när jag kommer hem och hälsar på. Skönt att ni fått madrasser, hoppas dom är sköna, jag är ju lite smått kräsen ;) hihi.. Saknar dig massa massa underbara vän! Puss

Caroline sa...

Grattis till den nya lägenheten! Härligt att äntligen få flytta in förstår jag! Skönt att du har fått ett nytt jobb också, grattis till det med!

Du säger att ni nästan är färdiginredda :) ojojoj, tänkte jag det var snabba puckar. Här i vår nya lägenhet finns det fortfarande mycket kvar att göra. Nästa vecka kommer vårt nya soffbord som vi beställt, ska bli kul! Ha det så bra nu kusin, kram kram!

HannaWiklund sa...

Grattis, hoppas allt har gått superduperfint för er och att allt är toppen :) Puss o kram