onsdag 20 maj 2009

Besök av två vänner

Igår var Steffanie och Maria och hälsade på mig. Det är så roligt när någon vill göra det :) hihi. Vi åt lunch och sen gick vi till stan och tog en fika innan det var dags att åka hem med pappa. Jag följde med för jag jobbade i Nyköping idag. Så himla smdigt att ha pappa här då. Men idag när jag skulle åka hem fick jag allt ta tåget. Jag glömde bort att det är ju röd dag imorgon så pappa tänkte ju inte åka till jobbet. Så då åkte jag hem ikväll ist. Köpte biljett, men ingen kontrollant kom, TYPISKT!!! men men. Jag jobbade 11 timmar idag, fast jag är inte såå jättetrött. Men jag tänkte lägga mig framför tvn en stund nu. Tror att det är Efterlyst ikväll va? :)

Imorgon blir det nog ganska lugnt. Kanske ska passa på att städa lite och så ska jag nog träffa Amanda och ringa lite samtal.

Ha en trevlig kväll.
Puss

Inga kommentarer: