måndag 18 maj 2009

Måndag

Idag har Björn namnsdag förövrigt, Erik.

Det är inte så roligt väder idag, ösregnar!! Jag var och handlade nyss. Med cykel. Det gick bra. Jag måste säga att jag har blivit duktig på att handla utan bil. Som ni vet så älskar jag att handla, inkl mat. Så när jag är inne på affären så tar jag vad jag vill ha och så får det gå som det går när maten ska hem. Men det gick bra även idag, trots ösregn :P

Sitter och väntar på att potatisen ska bli klar. Kom på en väldigt bra sak också. Vi ska ha inflyttningsfest snart och Malin, jag vet att du ska på intervju den 1 juni. Då tycker jag att du och Lina kommer hit och kommer hem till mig så går vi ut på Palace :):):) Vad säger ni? :) Åhh va glad jag skulle bli !!! Hör av er.

Ikväll ska jag på intervju i Söderköping på en skola. Det som är mest spännande tycker jag det är om jag hittar dit, haha! Men det kommer nog gå bra. Det löser sig alltid som jag brukar säga.

Ha en bra dag!
/Alex

1 kommentar:

Caroline sa...

Vad kul och se lägenheten! Den ser fräsch ut! Trevligt kök med den köksön måste jag säga!

Det känns skönt att ha flyttat in kan jag tro! Hoppas att ni kommer att trivas!

Kram kusin-vitamin!