torsdag 4 december 2008

Typiskt...igen!

Idag skulle jag ta min morgonpromenad till Haga cykel för att hämta ut mig cykel som jag fick punktering på häromdan. När jag kommer dit hade de inte ens påbörjat lagningen, dåligt! Så då får jag sitta där och vänta i ca 15 minuter att den ska bli klar. När den är klar betalar jag mina 119 kr som det gick på och ska cykla hem i ovädret. Tror ni inte att när jag kommer till Kungsgatan är det punkteringen...igen! Det är inte sant! Vad är det för ammatörer, ska det vara så svårt? Jag har inte tid med det här men nu är pappa snäll och kommer och hämtar mig och skjutsar mig till jobbet och så får jag ta Björns cykel att cykla hem på ikväll.

Det här är inte okej, jag tänker inte betala för dåligt arbete.
Nu ska jag iväg till jobbet, hörs kanske ikväll.
Puss

Inga kommentarer: