måndag 29 december 2008

Det är ensamt .

I morse åkte jag från Nyköping med tåget för jag skulle jobba idag. Jag försökte till det yttersta att försöka byta så att jag var ledig idag och att jag kunde jobba imorgon. Eller till och med ta bort denna dag helt, men det var ingen som kunde hoppa in istället för mig, inte någon i stan heller. Så det var bara att åka. Det är väldigt rörigt på jobbet nu eftersom vi har rea och på torsdag blir det mer. Känns som att vi kommer rea ut hela butiken, massor ska bort! Men det blir roligt sen när den nya vårkollegionen kommer in (:

Nu sitter jag hemma, slutade kl 20:00 idag. Jag har verligen tråkigt nu när inte Björn är hemma. Det är så tomt! Ingen som sitter hemma och väntar på mig när jag kommer hem från jobbet. Och imorgon är jag ledig, vad ska jag göra då? Det var planerat att Malin min vän skulle komma till mig imorgon. Dock fick hon jobb i Sthlm och var självklart tvungen att ta det i första hand. Får se om det blir någnoting, du får krya på dig!

Ja jag får väl uppdatera mer imorgon, jag har ju inte så mycket inbokat lixom :(

Puss /A

1 kommentar:

Jessica Karlsson sa...

Du kunde sagt till mig ju.. Jag hade kommit direkt till dig :) Men du kommer hem imorgon och det längtar vi alla efter :) PUSS <33