tisdag 2 december 2008

Typiskt !

Idag är min lediga dag och en sån dag ska bara flyta på. Det börjar med att jag ska tvätta och när jag kommer upp för att hänga tvätten märker jag att den ena tvättmaskinen är trasig. Typiskt. Då är det ju bara att tvätta om den maskinen och försöka att inte hänga läpp för det. Det värsta kom när jag skulle gå ner till min cykel för att åka in till city och handla julklappar. Bakdäcket på min cykel har fått punktering! Det är inte sant! Ringer Björn och han säger att vi ska laga den tillsammans ikväll fast egentligen vill jag bara lämna in den och slippa jobbet. Men han har rätt, man sparar ju en liten slant på att göra det själv.. Ja då är man ju iaf inte sysslolös denna kväll. Tänkte överraska honom med att ta borta bakdäcket iaf, vi får väl se hur det går :S
Önska mig lycka till (: