måndag 1 december 2008

Helgen






Helgen var trevlig. Passade på att åka hem när jag hade min lediga helg.
Jag åkte hem med pappa efter jobbet i fredags och åkte hem till Malin och åt en riktig god middag. Åkte hem skapligt för i lördagsmorse åkte vi till Christian och rensade ur hans lägenhet. Han ska flytta till Indien om en vecka och börja plugga. Känns väl lite sådär men vad gör man. När vi kom hem kom Malin och åt middag med mig och mamma och sen tog vi en utgång i lilla lilla Nyköping. När vi kom dit undrade vi vad vi gjorde där med tanke på "folket" som var där. Sen började det väl rulla in lite folk senare på kvällen. Var iof lite kul att träffa gamla klasskompisar och så.

Sen åkte jag tillbaka till Norrköping på söndagen och tittade på B & M hockeymatch och fick en puck på foten på köpet, AJ!

- - -

Fick precis veta att Malin fått en lägenhet i Stockholm fram till mars nästa år. Nu har du drömläge att skaffa ett jobb när du är i stan. Önskar dig all lycka (:
Vi får se till att träffas så ofta det går ändå. Fixar jag att Lina är i London så ska det väl gå bra att du är i Stockholm, det fixar vi tjejen (: <3

1 kommentar:

Malin sa...

Du är ju den sötaste! Puss på dig