tisdag 30 december 2008

Ledig idag tisdag .

Idag har det varit en lugn och stillsam dag. Vaknade av något konstigt ljud, som att någon höll på att slipa eller någonting. Sen kunde jag inte somna om, typiskt. Men det gjorde ingenting. Jag gick upp och gjorde min vanliga frukost som jag äter varje dag. Idag lyxade jag till det lite med pappas hembakta julbröd också som är såå gott (: Sen eftersom jag inte hade så mycket planerat idag så passade jag på att tvätta våra sängkläder samt lite annat småplock som behövdes fräschas till. Under tiden när jag väntade på att tvättmaskinen skulle bli klar passade jag på att städa, laga lunch och prata med Malin.

När maskinerna var klara hängde jag tvätten och gick sen ut på en lång långpromenad, riktigt härligt. Gick hemifrån 13:00 och kom hem 16:00 någonting. Passade på att kolla lite affärer på vägen eftersom jag gick förbi Ingelsta. B la BAUHAUS och någon inredningsbutik. Fanns mycket fina saker som jag kan tänka mig sen när vi ska flytta (: ... Sen gick jag och solade och nu är jag hemma. Ska nog laga lite middag snart, blir inte så avancerat ikväll. Men en fruktblandning till efterrätt blir det garanterat (:

Hej.

Inga kommentarer: