tisdag 9 december 2008

Matdags

Har nyss kommit hem från stan. Jag och Björn passade på att äta lunch på o´learys och gu va illamående jag känner mig. Det var säkert inget fel på maten men jag åt fiskgratäng med något konstigt mos och nu har jag ont i magen hoppas det går över snart.

Hur som helst håller jag på och lagar mat nu, det blir köttfärsbiffar ikväll. Typiskt nog så skickar min chef sms också och frågar ifall jag kan göra köttbullar tills på lördag (vi ska ha julknytis med vår butik och city) jaha, då blir det väl att laga lite mer sen då, fast det får bli på fredag.

Jag måste gå ut och gå sen, har varit slarvig med det nu de senaste dagarna. Nu får jag ta mig i kragen. Ska försöka få med mig Björn också. Det kanske blir lite lättare nu när han har nya löparskor, de måste ju komma till användning. Och så får jag använda min lysväst som pappa kallar den, noga med reflexer när det är mörkt (:

Ha det
/A

Inga kommentarer: