tisdag 13 april 2010

Vilken dag ,

Idag har det varit en bra dag! Det började med sovmorgon, jag började inte för än 10.00. Tog en promenad i det vackra vädret ut till Maxi och jobbade till 15:00. Sen cyklade jag som en tok in till stan för jag hade en tid fos frissan kl 15.30 för att färga håret. Jag hämtade även upp B på vägen, han skulle klippa sig. Sen åkte vi dit och båda blev nöjda över resultatet. För en gång skull hade jag sen några minuter över innan jag skulle iväg och träna så jag hann förbi city en stund och kollade runt lite. B la på MQ som har 20 % imorgon på hela sitt sortiment efter stängning. Vet dock inte ifall jag hittade nåt, kanske slinker in en stund imrg och kollar lite mer. Däremot gick jag in på Kings som ligger på Drottninggatan och hittade en vårjacka :) En röd/rosa. Jag går nog in och köper den imorgon.

Tränade ett sjukt bra träningspass sen, intensiv. Igår var jag på samma pass som killen hade men idag var det ännu värre och mycket jobbigare! Igår ersatte han en tjej som har medelpass och han själv har ett mycket tyngre. Så igår var det lagom jobbigt men idag... jag trodde att jag skulle dö! Jag måste fortsätta gå på det, känner att det skulle va bra :)

Nu ska jag och Björn laga mat.
/A

Inga kommentarer: