torsdag 8 april 2010

Torsdag , känns som onsdag

Inatt har jag sovit som en stock! Jag var nämligen på Maxi hela dagen igår. 8-15 praktik och 16-22.30 jobbade jag nere i kassan. Konstigt nog var jag inte så trött när vi stängde och inte när jag kom hem heller. Jag hade nog sovit bra natten innan eller nåt :)

Idag iaf, vaknade av mig själv med strålande humör. Jag får komma bort till praktiken idag tidigast kl 9.30 med tanke på den långa och sena dagen igår. Jag har planerat att gå hemifrån strax innan 9 så är jag på Maxi runt 10, det blir bra. Idag tänker jag inte jobba. Ikväll vill jag träna. Jag fick ju avboka mitt skivstångspass igår och det var inte kul. Så ikväll får det bli ett pass med kombination av kondition och styrka.

Ha en bra dag och njut av vårvädret ,
/A

1 kommentar:

Malin sa...

Du är så duktig gumman <3