lördag 10 april 2010

Lördag ,

Idag var det inte skönt att gå varken till eller från jobbet. Det blåste, duggregnade och riktigt burrigt ute. Men jag tog mig i kragen och gick ändå. Idag jobbade jag inte så länge, 10-15. Jag är ändå väldigt trött. Det har varit en tuff vecka och jag jobbar hela nästa vecka + helg + veckan efter. Sen måste jag få va lite ledig..

Jag och Björn har precis ätit en god fläskfilégryta med klyftpotatis till. Det var väldigt gott. Om en timma eller så ska vi gå bort till Rickard som bor 2 minuter härifrån. Han fyllde år igår så vi ska gratta honom. Jag antar att det kommer va en massa folk där. Vi ska inte gå med ut ikväll, jag orkar inte det. Därför känner jag inte för att drick nåt heller. Då kan man vakna upp pigg och fräsch imorgon :)

Trevlig helg ,
/A

Inga kommentarer: