torsdag 8 april 2010

Torsdag ,

Vilken dag. Den började riktigt bra. Jag promenerade till jobbet som vanligt och det var strålande sol. Jobbade 10-15 samt att vi hade en timmas lunch och så gick jag hem strax innan tre. Jag skulle vilja att alla dagar såg ut som denna gjorde idag. Jag trivs så bra på min praktikplats :) När jag kom hem tänkte jag att jag skulle va snäll och cykla bort till Lidl och köpa kesella åt Björne. Kommer dit och den är slut. Finns ingen kesella. Jävlar! Skickar ett sms till B och talar om det och får tillbaka. ":-O Det finns ju en Lidl till uppe vid vattentornet (A)" ooooooooooh! Blev lite sur men tänkte, snäll som jag är ska jag göra det. Cyklar genom halva stan och det börjar regna mer och mer, typiskt! Men jag fick iaf tag på kesellan och jag slog på stort och köpte 20 stycken bara för det.

Nu har jag precis gjort lax i ugn och egen currysås till middag. Med tanke på min lilla utflykt hinner jag inte äta ordentlig middag innan träningen som jag ska iväg på snart. Jag får försöka klara mig ändå.

Ta hand om er ,
/A

Inga kommentarer: