söndag 18 april 2010

Mycket att se fram emot ,

Jag längtar verkligen till nästa helg. Fast veckan får inte gå allt för fort den heller för nu är det min sista vecka på praktiken.

Men iaf..
På fredag åker jag, Björn och Karin med ett tåg till nykvarn som går 15.33. Där ska vi umgås med Björn föräldrar som nyss kommit hem från Thailand. Bara äta gott och umgås :)

På lördag åker vi sen upp till Sthlm. Hoppas vi åker ändå ganska skapligt så man hinner va där lite också. Kanske gå en promenad om det är fint väder och bara mysa. På kvällen sen ska jag och Karin på en förfest och killarna får förfesta lite själva och så ses vi ute sen :)

På söndag åker Björn hem till Norrköping eftersom han ska till Ängelholm på kvällen. Men jag stannar kvar och väntar tills Malin slutat jobbet så ska jag umgås med henne. På kvällen där ska vi äta middag och sen gå på stand-up, så himla kul!



Carro, har du tid för en fika/lunch på söndag? :)

Sen är det skola igen på måndag. Det ser jag mindre fram emot. Tar ett tåg från sthlm runt 07.00.

2 kommentarer:

Caroline sa...

Det är inte helt otroligt att jag har! Vore mys! Vi kan ju höras i slutet av veckan :) kram

Malin sa...

Längtar tills du kommer gumman! Kommer bli TOPPEN <3