söndag 18 april 2010

Lördag ,

Igår föreslog jag till Björn att vi skulle gå ut på en promenad. Han gick med på det så jag gick in i sovrummet för att byta om. (klockan var ca 20.00) Istället kommer Björn in och säger:
-"Alex, ska vi inte göra iordning lite här hemma, rensa garderoberna osv"
-"Ehh, nu? och skrattar lite smått eftersom det inte hör till det vanliga att han säger så... hehe

Det slutade med att vi rensade garderoberna i sovrummet och i köket. Vi slängde en massa skit som vi inte använder. Vi har inte lagt kläderna i soppsäckar än. Men jag skulle tippa på att det blir ca 3 fyllda soppsäckar, minst!.. Sen möblerade vi även om lite så nu är allt mycket mer praktiskt. så nöjd! :)

Däremot var jag som ett levande liv när klockan var efter 12. Jag var inte i säng för än kl 01.00 kanske och jag somnade nog så fort huvudet landade på kudden.

Inga kommentarer: