söndag 11 april 2010

Helg ,

Vilket väder det har varit idag! Strålade sol och varmt, då blir man så glad. Tyvärr jobbade jag dock. Inte så länge men ändå så att det aldrig blev av att va ute i solen. Idag var jag faktisk lite lat och tog cykeln till jobbet. Men det var för att jag ville hem och umgås med Björn efter jobbet. Annars tar det ju ca en timme att komma hem efter att jag slutat.

Jag har även passat på att sola lite idag. Nu är jag trött på att va blek och så är det ju så skönt att ligga och koppla av i ett varmt solarie efter en arbetsdag och bli lite brun på köpet :)

Det blev tacos till middag idag och nu ska vi sätta oss i soffan och kolla på parlamentet. Jag skulle hyra Johan Falk filmen förut. Finns det bara fem avsnitt? Jag har fått för mig att det är sex, men någon sjätte film kunde jag inte hitta =( Nu blir vi tvugna att kolla på Wallander ikväll och det är ju inte lika bra..




Jag piffade till lite i badrummet. Jag klarar mig nästan inte utan tulpaner. Det står en stor bukett i köket också:)

Imorgon är det en ny vecka och näst sista veckan på praktiken. Hoppas på sol och fint väder när jag går mina promenader :)

Kram /A

Inga kommentarer: