onsdag 21 januari 2009

Vilken dag!

Idag har det varit en lite speciell dag. Det började med att jag mötte upp Linnéa på Skvallertoget i morse kl 08:15 för att cykla till jobbet och ha morgonmöte. Vi hade möte och gick igenom allt som vi skulle och sen gick jag en promenad efter det för att fördriva tiden tills jag skulle börja lite senare kl 12:00. När jag kommer tillbaka och har ätit lunch börjar Erika blöda näsblod och det slutar inte. Efter en timme får Petra skjutsa in henne till vårdcentralen för att få stopp på det. Och där står jag, helt själv :P Jag får lite smått panik att shitt, ska jag jobba ända till kl 20:00 ikväll, helt själv. Så jag börjar ringa runt först bland vår egen personal, vilket gick ganska fort för det fanns bara Ida att välja på och sen får jag ju ringa även citys personal. Får inte tag på någon som kan. Sen ringer Ida efter hon haft ett missat samtal på sin mobil (från mig) och är lite räddaren i nöden och kan komma ett par timmar så jag åtminstonde kan få lite rast och äta lite mat. Det var just det som var det viktiga, annars var det lugnt i butiken hela dagen förövrigt.

Men dagen gick jättebra! Vi tog budget och det är jag stolt över efter att ha jobbat nästan en hel dag helt själv!! :D

Imorgon är den en ny dag och ist för att börja 12:00 imorgon så börjar jag 09:30-20:15, så det blir en LÅNG dag! Så jag ska kanske gå och lägga mig snart.


Ps. Ringde hyresägaren i morse och sa att vi ville fundera på lägenheten. Är så nervös att det är någon annan som tar den. Vi ska titta på en till på fredag men den ligger i fel sida av stan kan jag tycka. Håll tummarna för att lägenheten på Östra promenaden blir vår !! :)

God natt!
/A

Inga kommentarer: