torsdag 15 januari 2009

Torsdag

Idag har det varit en helt vanlig arbetsdag. Björn och Magnus var inne och hälsade på mig idag och passade på att handla lite ur den nya vårkollektionen, iaf Björne (: Blev mycket fint! Jag passade även på att köpa den nya vårjackan som kom igår och en kjol. Både mycket fina! Tänkte att jag kanske kunde lägga ut lite bilder imorgon om det är någon som är intresserad (:

Nu tänkte jag gå och knoppa. Imorgon har jag äntligen en ledig dag och tyvärr ska Björn åka till Sthlm och blir nog borta hela dagen, möte. Puhh! Så jag får väl sysselsätta mig med annat, har lite planerat iaf. Hoppas på att kunna träna imorgon, det är om förkylningen känns bättre.

God natt
/Alex

1 kommentar:

Jessica Karlsson sa...

Jag är intresserad, lägg ut bilder :D Föresten kommer jag till dig någon dag efter skolan när du jobbar, så ska du få serva mig riktigt ordentligt med kläder :D kul va ? ;) mohahah :D <3