måndag 26 januari 2009

Uppdatering

Nu känner jag att jag varit dålig på att uppdatera min blogg känner jag under helgen. Vet iof inte om det är så många som läser den, alltid så några som kommenterar. Men jag kan skriva lite till mina få läsare jag har :)

Jaa, som sagt.. I fredags var jag och Björn på vår andra lägenhetsvisning här i Norrköping... det var utan framsteg kan jag säga. Den var inte alls bra och vi var fullständigt eniga om att vi inte skulle ha den. Men då fick vi ett ryck och igår satt vi en stund och tog ut de bästa huresgästföreningarna och så ringde jag runt till alla imorse. Jag fick napp på ett par stycken och en som verkar extra intressant. Det är en lägenhet som ligger på Nya torget, en tvåa på nästan 60 kvadrat med både diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare (bara det är fantastiskt). Problemet är bara att vi vet inte om de som bor där ska flytta. De har varit och tittat på en annan lägenhet men har inte lämnat besked än. Men hoppas hoppas hoppas verkligen!! För den ska tydligen vara jättefin!

Ja annars, vad har vi gjort. Jag var ledig i helgen och i lördags firade vi att Stoffe hade fyllt år. Han spelar hockey tillsammans med B & M. Det var trevligt. Träffade Sara från city på krogen så det var kul att man fick va med en tjej också iaf. Annars var det bara jag och grabbarna, är iof ganska van :P

Igår tog vi det bara lugnt. Jag passade på att tvätta och gå långpromenad, det var väl ungefär allt. Sen imorse var jag och Björn på IKEA en sväng och strosade runt och planerade för vår förhoppningsvisa lägenhet på Nya torget :)


Nej nu ska jag nog gå och lägga mig snart. Imorgon ska jag klippa mig, äta lunch med mamma och sen åker jag tillbaka till Norrköping. Hoppas på samtal från Klövern (det är hyresgstföreningen jag är i kontakt med)

Natti Natti

2 kommentarer:

Caroline sa...

Hej kusin vitamin, såg att du uppdaterade bloggen mitt i min läsandes stund. Hoppas att allt är bra med dig och att ni får den lägenheten ni vill ha! Vad spännande!

Själva är vi inflyttade och klara. Eller ja, inte klara kanske. Fortfarande ganska rörigt efter flytten, men det går framåt! :) Vore kul om ni kunde komma och hälsa på nån gång när ni är i hufvudstaden!

Ha det så bra!
Kram Carro

strwaberryfields sa...

JAG läser. Varje dag. Fast jag är dålig på att kommentera. Men bara så du vet så är det himla värt att få läsa om vad du gör vännen!