onsdag 14 januari 2009

Uppdatering

Nu känner jag att jag vaarit dålig på att uppdatera mig på senaste tiden. Det beror på att jag varit bortrest tillsammans med familjen i en vecka och tog samtidigt semester från datorn. Därför kommer en liten uppdatering om vad som har hänt efter nyårsskiftet:

Kanarieöarna - Gran Canaria - Poerto Rico
3/1 - 10/1

Jag och Jessica fick en resa b la av pappa i julklapp så vi kunde åka iväg efter nyår och koppla av lite. Också för att pappa fyllde 50 år på nyårsafton så då ville vi göra någe lite extra. Eftersom att Christian den knasen flyttade till Indien i början av december hade vi en plats över på resan så då fick jag ta med mig min kära Björn och det var jättemysigt (: Hade varit fantastiskt roligt om både Christian och Lisa också hade kunnat varit med, men det kanske blir en annan gång.

Vi har inte gjort så mycket när vi varit borta, passat på att koppla av. Vi hade ca 25-28 grader i solen på dagarna, de flesta dagarna. Så då har vi solat och badat och njutit av värmen när vi visste att det var så kallt där hemma (:





När vi inte låg på plajan besökte vi b la olika restauranger med spännande mat, utforskade ön och var på en och annan utflykt.







Jag måste också berätta att vi besökte en minigolfbana som var lite utöver det vanligt. I alla fall ingenting som vi har hemma i Sverige, vad jag har sett. Det var fantastiskt roligt och allt var så fint så man gick bara och log hela tiden. Sen stötte man på en och annan sneträff på bollen så den hamnade lite här och där, det blev många goda skratt den kvällen (:







Till sist vill jag bara säga att jag är hilma förvånad över att frukosten var så bra för att vara utomlands. Jag är van med att man får så äcklig frukost att man alltid måste köpa egen, nästan faktiskt. Men på den här resan kunde man varje morgon äta sig mätt och stå sig på den ett bra tag också. Någonting som är väldigt viktigt för mig, en ordentlig frukost. Sen är det klart att man längtar hem till det gamsla vanliga. Men en vecka kunde man absolut stå ut med (:



Nu får det räcka med uppdatering om resan, den var som ni ser (:

__________________________________________________________________________

Nu är jag tillbaka på jobbet igen och vi har massor att göra! Den här veckan ska vi flytta om i butiken. Rean ska flyttas längst in i butiken och nyheterna ska fram! Vi byter rakt av bara helt enkelt men det tar tid, fruktansvärt långt tid! Men det är fantastiskt roligt att det kommer så mycket fint nu.
Jag Älskar våren!!!

Ta hand om er.
Stor kram
/Alex

Inga kommentarer: