tisdag 20 januari 2009

Den var jättefin !!!

Nu har jag och Björn precis kommit hem från en lägenhetsvisning här i Norrköping, närmre bestämt Östra promenaden 42 (: Det känns redan som att jag bor där. Men jag har nu lovat Björn, mina föräldrar och Björns föräldrar att jag ska ringa hyresvärlden imorgon och fråga om vi kan få några dagar på oss att tänka. Så hinner vi titta på en till på fredag. Jag vet redan nu att jag vill ha den här. Den var precis som jag ville ha den. Jättehögt i tak, säkert tre meter, parkettgolv i nästan alla rum, stora fönster, kaklat badrum med dusch. Det enda negativa var väl köket, men vad kan man begära av en hyreslägenhet? Ja den var helt enkelt Perfekt !

Men vi får se om den blir vår. Men jag vet iaf att jag vill ha den, det visste jag med en gång! (:


Vi hörs mer imorgon så berättar jag hur det går!
God natt

Ps. Jag kan ju visa vilken soffa det är vi kommer att köpa iaf (:

Inga kommentarer: