tisdag 27 januari 2009

Så himla synd :(

Fick mejl av tjejen jag haft kontakt med på hyresgästföreningen som jag pratade om igår. Paret som bor där tog inte den andra lägenheten de hade varit och tittat på vilket innebär att lägenheten de bor i inte längre är aktuell för vår del. Men förhoppningsvis letar de vidare efter ny lägenhet, för jag är verkligen sugen på den där.

Men det där kan vi inte haka upp oss på längre. Imorgon blir det till att fortsätta letandet. Ska nog ringa runt lite imorgon innan jag åker till jobbet.

-----------------------------------------------------------------

Idag har jag varit hemma i Nyköping som ni vet. Jag tog en promenad in till stan och passade på att gå förbi Blue moon bar, OJ! Det var ju inte mycket som var kvar. De bör ju kanske fundera på vilka det är och ta fast dem innan de bygger upp någonting nytt, om de nu ska göra det.

Sen klippte jag mig och åt lunch med mamma och nu är jag tillbaka i Norrköping.


/Alexandra

Inga kommentarer: