torsdag 1 januari 2009

Nyårsdagen

Idag var det uppstigning kl 11:00 och in i duschen för att piggna till. Jag vaknade upp i Nykvarn och var tvungen att åka till Norrköping för att jobba kl 14:00. Usch, en dag som denna hade man hellre velat ligga kvar i sängen och bara haft en riktig mysdag! Men Nej, idag var det dags att förbereda REAn som börjar imorgon 07:00, KOM DIT! (: Det gick väl ganska bra. Tog väl lite längre tid än beräknat men vi blev klara och det var det som var de viktiga. Nu är jag hemma och är helt slut i kroppen. Ska försöka packa lite inför resan men jag vet inte vad jag ska packa. Jag är för trött för det här. Jag har väl alla sommarekläder hemma hoppas jag och har inte rktigt koll på vad det är heller. shitt! :P

Nej jag måste nog komma till skott nu och det ska hända någonting. Jag kommer inte blogga någonting nu på en vecka eftersom vi reser bort. Kommer med uppdatering när vi kommer hem (:

Take care!
/A

Inga kommentarer: