lördag 2 januari 2010

Nytt år, nya möjligheter

Vilket år det varit. Det är så mycket som har hänt och det har gått så fort! Jag har varit utomlands väldigt mycket, håller inte ens räkningen haha, börjat på ett nytt jobb, börjat plugga, fyllt 20 år, ja det är så mycket som har hänt så jag skulle gärna leva om 2009. Men icke. Nu är det ett nytt år 2010 och det ser jag verkligen fram emot. Ska kanske bli lite bättre på att blogga också, vem vet...

Jag tänkte berätta lite om vad som hände på nyårsafton:
Pappa fyllde ju år på nyårsafton som han alltid gör. Jag och Björn var hemma i onsdags dock och grattade honom eftersom vi skulle ha gäster på nyårsafton.

På onsdagkvällen när vi kom hem levererades vår säng från Sova (på tiden). Den monterades på kvällen av Björn medan jag och Amanda åkte och handlade middag till festen. Det björd på:

- toastskagen eller räkmacka till förrätt
- Fläskfilé och kycklingfilé med potatisgratäng och egengjord beasås till huvudrätt
- panacotta med blåbär och hallon till efterrätt med

Så gott!! Tack för alla medverkande som gjorde kvällen oförglömlig.

Dagen efter, alltså igår följde jag med Lina och Malin hem till Nypan. Vi åkte hem till Lina och åt bakispizza, badade bubbelpool utomhus, åt god god middag och såg på film. Mina älskade vänner <3 Lina fick även paket, ett par tofflor i present eftersom hon fyller år idag.


Nu är jag hemma i Norpan igen och skulle egentligen ha pluggat idag. Vet inte vad som hände. Jag har gjort allt annat än att plugga. Kanske blir lite innan jag går och lägger mig. För snart ska jag börja med middagen när B kommer hem från gymmet. Nästa vecka ska jag också köra igång med träningen, ser fram emot det. Det har varit väldigt mycket med jobbet nu så jag har haft ett brejk på ca två veckor..

Nej nu orkar jag inte skriva mer.
Bye
/A

Inga kommentarer: