lördag 16 januari 2010

Sthlm med vännerna

Efter tentan i torsdags åkte jag hem och städa lägenheten innan det var dags att bege sig till Nyköping för att träffa vännerna. Pappa kom och hämtade mig i sin nya bil. Jag hade tidigare skickat sms om att jag skulle köra hem, vilket han inte svarade på :P När han väl kom började vi gnabba om vem som skulle köra, jag vann! Den var riktigt skön att köra :)


Frida och Oskar spelar gitarr

Väl hemma hos Malin blev det middag tillsammans med familj + Lina, mysigt och gott! Vi beslöt oss att åka till Sthlm på kvällen. Frida skjutsade oss till Skavsta så tog vi flygbussen.


Fika i Gamla stan


I Sthlm tog vi det bara lugnt. Åt gott, såg på bio och hälsade på kusin Carro i deras fina lägenhet :)

Nu är jag hemma i Norrköping och ska nu umgås med Björne <3

1 kommentar:

Caroline sa...

Åh jag får tacka, kul att ni gillade vår lägenhet :) Jättemysigt att ni kom förbi, det får vi göra igen!