tisdag 19 januari 2010

Skön kommentar ,

Gick till MQ efter skolan och hälsade på Sara och kollade in vårmodet som är påväg in i butik. Så mycket fint ! Det roliga var när jag gick därifrån. Jag tänkte ta rulltrappan ner , det fanns bara ett problem. Rulltrappan var avstängd , shit! Jag har fruktansvärd träningsvärk, fortfarande. Hade egentligen ingen lust att traska ner för den men jag orkade inte heller gå runt till andra sidan. Så jag började gå. När jag hade kommit 1/3 av rulltrappan går en vaktmästare nedanför och får syn på mig och ropar "jag kan sätta igång rulltrappan om du vill" JA TACK säger jag! Vaktmästaren: "Ja, jag ser att du går ganska illa" Tack, tack. Sen fick jag åka ner...

Hoppas träningsvärken gått över tills imrg ,

Nu ska jag kolla på handboll på tv , sen Paradise hotell.

Inga kommentarer: