fredag 8 januari 2010

Läskigt!

Igår var jag hemma hos Jessica och pluggade hela dagen. Det var värt det för vi blev klara med marknadsplanen och den ska lämnas in på onsdag, sweet! Hände en väldigt läskig sak på kvällen bara. Pappa jobbade sin första dag igår efter semestern och när han åkte hem förbi Kolmården hände en olycka. Han körde på en älg på motorvägen. Han såg den när den stod 1 meter framför honom och han körde i 90 km/h. Det fanns inte så mkt att göra. Han körde såklart på den. Som tur va lite på sidan så han kände inte jättemycket av smällen så pappa klarade sig bra. Väldigt skärrad och chockad över situationen såklart. Däremot mår inte bilen så bra. Den åker nog till skroten. Men egentligen är väl det skitsamma i detta läge. Huvudsaken är att pappa lever och att han mår bra!

Idag ska jag plugga. Inlämning av CV på engelska på måndag och tenta i marknadskommunikation på torsdag. Men innan det ska jag bara göra mig lite fin i håret. Bokade om min klipptid. Känner mig inte vacker i håret. Så idag blir det klippning och färgning på Modeströmmen på Kungsgatan.

/A

Inga kommentarer: