tisdag 26 januari 2010

Ljuvliga tisdag ,

Nyligen hemkommen från skolan. Vilken dag det har varit. Jag har känt tidigare ekonomilektioner att jag hängt med bra. Idag tog det slut, idag har det inte alls gått bra. Så mycket att hålla reda på med marginal, pålägg, moms och hur mycket 6 %, 12 % eller 25 % och allt är så jobbigt. Men men, det löser sig hoppas jag. Pappa har erbjudit sig att sova här imorgon så han ska hjälpa mig med allt det där. Är det nåt han kan så är det ekonomi.

Snart kommer Amanda hit på middag. Vi ska göra lasagne :) Fick för mig att göra en liten dekoration. Jag älskar ju ljus, så jag gjorde en ljusdekoration.




Vi hörs ,

3 kommentarer:

Caroline sa...

Åh så piffigt det var! Akta bara så att det inte tar eld.

Verkar vara lasagne-tisdag idag också, vi åt också det! Kram kram

Malin sa...

Mycket fint!

Amanda sa...

Verkligen en riktigt lyckad kväll! Träningskläderna va väldigt snygga :D