måndag 18 januari 2010

Middagstips ,

Hej mina vänner. Tänkte berätta lite om min dag innan jag går in på matlagningen. Egentligen har det inte hänt så mkt. Har haft Business english hela dagen med Eileen , vår brittiska engelskalärare , hon är ganska härlig :) Fick VG på mitt CV som vi lämnade in förra veckan. Det kom som en possitiv överraskning eftersom jag inte var det minsta nöjd med över det jag lämnat in.

Nu till middagen ,
Idag har jag och Björn ätit fläskfilé med stekt potatis och dragonsås.
Ett tips när ni gör fläskfilén. Man kan både göra den i ugnen och i stekpannan. Jag gjorde den i ugnen idag, det sköter sig själv. Blanda i ett glas (vatten, soja & svartpeppar efter behag) och häll sedan över fläsfilén och sen in i ugnen. Gärna med folie över så blir det extra saftigt. Testa , det är jättegott !


Smaklig måltid!

Nu ska jag iväg till gymmet och träna ett medelpass och när jag kommer hem är det dubbelavsnitt av Paradise hotel :)

Inga kommentarer: