söndag 23 maj 2010

VM-final

Nu sitter jag i soffan med en liten godispåse, datorn i knät och kollar på VM-finalen i hockey. Ryssland-Tjeckien. Sverige tog bronset för några timmar sen. Jag såg inte jättemycket av den matchen eftersom jag pluggade under tiden. Men det var kul att de vann. Björne är lite fascinerad över Rysslands första femma som alla är världsstjänor! Han tog reda på vad de tjänar per år och det är helt sjukt! 299 874 768,73 SEK!!!! Jag kan inte ens förstå hur mycket pengar det är. Just nu leder Tjeckien, det är en sjukt spännande match då Ryssland fick ett mål bordömt i första perioden.

I övrigt har ätit frukost med Lina idag, pluggat,ätit otroligt god middag med min sambo (porterstek med färskpotatis och kokta grönsaker), gått en promenad och nu hockey. Det har varit en mycket bra söndag!

Imorgon är det måndag och innebär plugg, suck!!

Kram /A

Inga kommentarer: