fredag 21 maj 2010

Sommarväder

Vilket väder! Man kan verkligen tro att det är sommar. Jag hade inte behövt ta med någon kofta när jag gick ut för att ta en fika med Jessica. Vi gick bort till Färgargården vid strömmen och åt en glass. Jag min tråkmåns tog två kulor med choklad och gammeldags vanilj, men gott var det ^^,

När jag kom hem kom Björn hem från första passet för dagen på jobbet. Då gick vi ner till strömmen vid Grand och satte oss i solen. Jag åt en skagenmacka och Björne frossade loss på sina kakor :) Där satt vi hela eftermiddagen och bara myste. Sen var vi tvugna att gå hem för pappa skulle komma och hämta mig. Han skulle hjälpa mig med ett skolarbete. Medan Jessica grillade och gjorde all mat kunde pappa ägna sig åt mig. Jag var uppe till kl 00.00 och då gick mina ögon i kors!







Nu är jag tillbaka i Norrköping. Jag väcktes av hantverkarna i morse som gör om badrummet hos pappa. Det blir verkligen fint! Jag fick ta tåget hem sen för pappa skulle tydligen va ledig idag.


Nu ska jag och Björn gå en sväng på stan. Jag lämnar nog plånboken hemma, köpstopp!!

3 kommentarer:

Malin sa...

Snygga brax du har på dig då :-)

Alexandra Karlsson sa...

Tack :-) Jag har ju köpstopp nu. Men dessa köpte jag för flera månader sen men tog bort prislappen häromdan. Skitbra! Då känns de som nya. Dagens tips ;-P

Alexandra Karlsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.