tisdag 25 maj 2010

En bal på slottet ,

Nu har jag precis kommit hem från Linköping. Istället för att va kvar i skolan förut så träffade jag Karin en stund, det var mycket trevligare :) (jag ska plugga nu ist) Vi åt lunch tillsammans först, pannbiffar m. potatis och sås. Husmanskost = väldigt gott!



Karin och Jonas ska på bal den 3 juli och Karin vill hyra en ny klänning. Hon har en väldigt fin hemma men vill såklart ha en ny till denna. Det skulle jag också velat ^^, Så vi var och provade lite.


Denna ljusrosa var Karin otroligt vacker i! Det som ÄR så irriterande när man ska hyra en klänning är att de inte gör några justeringar överhuvudtaget. Problemet med denna klänning är att den är lite lång och det hjälper inte med ett par 12 cm klackar, utan minst 15 cm. Man ska ju kunna dansa också. skit, skit, skit!! Hon var så vacker i den. Det var nästan så att jag själv ville köpa den för att den var så vacker!! Ljusrosa, jag dör.


En annan häftig modell men Karin tyckte inte om färgen.

Jag vill också gå på bal :-)


Nu ska jag fortsätta plugga. Sen blir det till att äta köttet från i helgen och så tänkte jag göra råstekt potatis. Det är så gott, brukar vi äta hemma hos mamma <3

//A

Inga kommentarer: