söndag 2 maj 2010

Bra helg ,

Helgen har varit jättebra! Det var skönt att valborg var på en fredag, då blev helgen lite längre. Jag har hunnit med att träna, promenera med min fantastiska Tessan, varit i Linköping med sambo och vänner, frostat ur kyl/frys och inventerat på jobbet. Eller det ska jag göra ikväll. Idag är det riktigt bra väder så jag passar på att gå bort till jobbet idag trots att jag gått en långpromenad med Tessan på morgonen :) Vi gick runt strömmen och var helt överväldigade över hur fort naturen blommar ut nu. Det är så vackert. De har öppnat fiket som finns vid vattnet på promenaden, där vill jag spendera många stunder i sommar ^^,





Nu blev jag sugen på våfflor. Det får bli lunchen. Sen ska jag gå och hämta mina frysvaror hos Tessan.

Ha en toppendag ute i solen idag.
Puss på er
/A

Inga kommentarer: