tisdag 18 maj 2010

Tisdag

Sitter just nu och finslipar lite på mitt länderarbete som ska lämnas in på söndag. Jag har inte mycket kvar nu men jag väntar på lite svar från Johan (Björns kusin) som bor i Kanada som hjälper mig med lite information :) Jag kan inte koncentrera mig till 100 % eftersom det är hockey på tv, VM, Sverige-Schweiz. Sverige leder för tillfället med 5-0 och det är tio minuter kvar av sista perioden. Jag tippar på vinst :)

Imorgon ska jag till ICA Maxi och jobba några timmar på kontoret. Det ska bli kul!

Hörs kanske mer då.
Kram på er
/A

Ps. Fick ett samtal från ICA i Nyköping förut. Ska jobba på deras vårmarknad nästa fredag och tjäna lite pengar. Blev glad att de tänkte på mig :)

3 kommentarer:

Karin sa...

vem skulle inte tänka på dig? klart att man gör :) jag också, vill träffa dig snart!

Alexandra Karlsson sa...

Va gullig du är! Vi ses nästa vecka, det måste vi verkligen :)

Malin sa...

I'm proud!