måndag 17 maj 2010

Bloggen ,

Jag har fått lite klagomål om att jag inte är så duktig på att uppdatera min blogg nuförtiden. Så dålig tycker jag inte att jag har varit. Men en viss förbättring ska jag försöka mig på. Det kan bero på att jag har väldigt mycket nu med skolan.

- Ett länderarbete som ska in i slutet av veckan
- Hemtenta i ekonomin
- Workshop i import och exportteknik

utöver allt detta ska jag hinna med att umgås med min älskade sambo, hinna träffa lite vänner, TRÄNA försjutton! ja ni vet, allt det där man bara måste hinna med. Nej gud vad jag klagar. Man ska va glad att man har en tillvaro och jag trivs bra med min. Fast jag måste erkänna att jag längtar till sommaren och slippa alla läxor och pendlandet till Linköping.

Jag ska börja ta med min kamera när jag är ute och ta lite kort som jag kan lägga upp på bloggen.

Nu ska jag fortsätta med middagen så jag orkar med träningen ikväll. Det blir lite lätt idag: korvstroganoff med quinoa, broccoli och morötter.


Jag vill ha sommar!

Ha det
/A

1 kommentar:

Caroline sa...

Tycker att du är duktig på att uppdatera, gör det mer än jag i alla fall :) det är inte lätt att hinna med allt kul som man vill göra och allt tråkigt som man måste göra. Keep up the good work!

Träffade din syster på ICA i helgen förresten!

Kram!