söndag 19 april 2009

Nu har de åkt

Nu har Lina och Malin åkt tillbaka till London, tyvärr! De har verkligen varit jättekul att de har varit hemma och mycket har vi hunnit med :) De båda har varit och hälsat på mig i Norrköping och vi har haft ganska många middagar och varit tillsammans alla tjejerna, precis som förr :) Det dröjer iof inte länge tills Lina kommer hem, helgen som kommer. Sen dröjer det ända till juni och Malin kommer i juli. Fast när man tänker efter kommer det nog gå väldigt fort. Jag och Björn flyttar till nya lägenheten om bara två veckor och där kommer vi ha mycket att göra med att packa oh packa upp så tiden kommer bara rinna iväg. Sen är vi snart inne i juni och då kommer Lina. Förhoppningsvis har jag fått jobb i Norrköping också så att det flyter och sen är det inte långt kvar tills Malin kommer hem. Jag ser verkligen fram emot det tjejer.

Vad har jag gjort i helgen då? Jo. I fredags kom Malin till mig och vi hade en heldag i Norpan, även Evelina kom på eftermiddagen. Sen var det middag hos Maria och sen utgång på kvällen, det var riktigt trevligt. Lördagen bestod av jobb 8-16 och sen åkte jag hem och umgicks med Malin. Idag söndag började jag dagen med en promenad och sen jobb 12-19.

I veckan hoppas jag på nytt jobb. Förlorar så mycket tid med Björn, det är inte värt det. Eller klart jag måste jobba. Men får jag ett nytt jobb måste jag ta det, så är det bara.


Nu ska jag gå och lägga mig, lång dag imorgon, 07:00-18:00
Godnatt

Inga kommentarer: