tisdag 7 april 2009

En heldag i Norpan

Hej alla trogna läsare :) Idag har jag haft sällskap av två vänner, Lina och Steffanie. Det är så skönt att bryta sina vanor ibland. Jag har ju blivit ganska inkörd på mina nu annars. (frukost, tvätta/städa, promenad, lunch, träna, äta, kolla på tv.) Det är ungefär så mina dagar ser ut, fast jag har trevligt :) Idag var det istället: frukost, promenad, möta upp L & S, lunch, picknick i parken och sen hämtade vi upp pappa och åkte hem. Finns det någonting smidigare än att pappa jobbar i Norrköping? Jag tror inte det...

Nu är jag iaf hemma i Nyköping, ska jobba imorgon. Sitter nu och kollar på hockeyn, HV71-Färgestad, vi får väl se hur det går, en period kvar..

Ser fram emot den här veckan. Jag ska jobba imorgon och på torsdag. Sen blir det middag hos Lina på torsdagskväll med lite vin och trevligt sällskap. På fredagförmiddag tar jag bil till Norrköping. Tränar och gör det gamla vanliga och äter middag med Björn. Sen åker vi till Nyköping och möter upp Malin på flygplatsen och åker sen hem till henne. Lördag och Påskafton består av middag med hela familjen, Christian kommer hem :) Sen åker nog jag och Björn tillbaka till Norrköping på söndag eller hur vi gör..


Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Caroline sa...

Ha en trevlig påsk nu kusin, och hoppas att vi ses snart! Blir nog inte till påsken dock, vi drar en sväng till västkusten och hoppas på fint väder där!

Kram kram och Glad påsk!